Aslipek Arkdaşlar bebegim 40 günlük her kakasını yaparken ıkınıyor aglıyo ama yapıncada kaka sıvı yanı kabız kakası degil neden böyle oluyor siZde ne yapmam gerek zorlanıyo anlicagınız kakasını yaparken😔
Duyguakcam Aslipek gazından dolayı olabilir. 3 ay olmak üzereyiz biz hala gazı olduğu zaman ıkınıyor. Kabızlıkla alakası yok. Geçici bir dönem sadece sabır.. endişelenecek bir durum yok
Deryatpzglu Aslipek benim bebeğimde öyle gaz problemimiz yok alttan üstten çıkarıyor. Ama genel olarak ıkınıyor kakası da cıvık bişey zorliycak gibi değil yani. 44 günlüğüz