Eda26bsr Sarpp banada doktorunbiri ver biri sakın verme dedi anne sütünde var dedi bilmiyorum kararsız kalıuor insan
Eda26bsr Demirko o zamanda çok kusuyor baya da aslında besledikten sonra yatırıyorum ama baya çıkarıyor
2-prensesannesi Eda26bsr canım inşallah sizinki fazla sürmez ama benimki 5 ay 6 günlük halen öyle kimyon verin gaz içinde bende yanından kalkamıyorum emzik çıkıyor ağlıyor dönmeye başladı ağlıyor bilmiyorum ne olacak
idilolo Eda26bsr atak haftası sonrası ellerini keşfediyormuş ve el parmak ağza götürme başlıyormuş, benimki 63 günlük salyası akıyor, eller ağızda, aynı yani sizin bebe gibi. Her atak sonrası bişey yapıyorlar işte. Korkmayın.
Mavisinannesi6064 Eda26bsr cnm öncelikle aşılardan korkma aşı oldugunda daha rahat uyur calpolla falan aşıyı atlatırsınız gaz içinde ben zinko kullandım sabah 9 da 6 öglen 3 de 6 akşam 9 da 6 damla olmak üzere günde 18 damla damlattım kızım 7 aylık hala kullanıyorum hem uykusu düzene girmişti hemde gazı bitmişti darısı size inşallah
2-prensesannesi Eda26bsr tek emzik mi ben yanından kalkınca bile başlıyor hiç birsey yapamıyorum ilk kızım böyle değildi
Fero110 Eda26bsr alerji olabilir cnm belki sutun ona iyi gelmiyordu ayni durum eltimin oğlumda vardı ve anne sütünü kestiler
Alinduru Eda26bsr kan da oluyor deri testi de oluyor ama bizim testlerde çıkmamıştı diyetle bulduk. Testler yanıltıcı oluyormuş genelde.
Fero110 Eda26bsr inşallah cnm inşallah ta hayirli sonuclar alırsın Alerjiye olmasın inşallah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah rabbim
Ygz30 Eltimin kizida ayni oyleydi.2 aylik o da dedim reflusu vardir belki.Doktara gittiler reflusu varmis.Mama kullaniyolar kullandigindan beri cok duzene girmis.Insallah hemen gecer bol bol sifa minis kuzucuga