Ailecek uyuz olduk. 2,5 yaşında oğlum var napıcaz bilmiyorum. bize ablamlardan bulaştı ablama kimden bulaştı bilmiyorum. Günlerdir özel hastane dahil hiç bir cildiye randevu alamadım bende özel kliniği olan bir doktora gittim 300 tl muayane ücretini paşa paşa verdik. Bu arada oğlum için aldım randevuyu başka cilt hastalığıda olduğu için komple gösteririz dedik. Neyse Anlattık uyuz dedi elinde küçük bir aletle baktı hatta bana gösterdi bak minik kahverengi olanlar böcek dedi yuva yapmış dedi sülalesi yedi düvele dağılmış dedi. Bir karışım yaptırcam, şampuam vericem hem saça hem vücuda hemde kaşıntyı rahatlatab losyon vericem dedi karışımdan sonra sür dedi ama karışım cocuğu biraz yakar ağlayabilir dedi. Bu akşam karışımı uyguladım cocuğuma amann allahım yok böyle bir feryat ağlamaktan helak oldu cocuğum. Banyoya koştu yanıyorum anne soğuk su dök diye ağladı mahfoldu cocuk hemen tekrar soğuk suyla yıkadım dayanamadım anlamda veremedim bu kadar yakmasına diğer ilaçlarda böyle mi acaba hepsi yakar mı var mı başka bir çözümü acıtmadan yakmadan allah rızası için söyleyin kızlar.