https://resimyukle.io/r/MvSagtG1n0
kızlar selam. Kaşlarım fotodaki gibi. Boşluklar, simetri farklılığı vs var. Çok kalın değil. Microblading yaptırmak istiyorum.
fakat, cildim çok hassas. Her kremi, her temizleme jelini vs kullanamıyorum kızarıyor, pul pul dökülüyor.bu beni korkutuyor.
üstelik esmerim ve minyon yüzlüyüm. Esmerlere genelde koyu renk kaş yapıyorlar abes duruyor. Bir de kalın olursa küçük suratımda çok komik duracak.
bu işi yapan, anlayan, memnun kalan kalmayan herkesten yorum bekliyorum. Yaptırmaya değer mi? Ne kadar sürede nasıl yenileniyor?
kendi kaşım duracak mı? Kaş aldırmaya devam edecek miyim?
orijinalliğini de bozdurmak istemiyorum bir yandan