Annebebek58 Benim bebeğim nisan ayında daha 45 günlükken oldu ağır geçirdi yavrum. Ateş, kusma, burun akıntısı, hapşırma, ishal, boğaz ağrısı, deride döküntü, halsizlik ve sürekli uyuklama halindeydi. Psikolojik olarak çok kötüydü çok yıprandım çok küçük olduğu için. Geçti gitti çok şükür Rabbim korusun bütün yavruları inşallah.