Merhaba güzel anneler biz şu an 8ay 5günlüğüz;
Oğlum 5.ayımıza kadar sadece emdi,ama o ay kilo kaybı olunca mama takviyesine başladım,başlarda sadece uyurken 90cc veriyordum.sonra ek gıda,mama fln derken önce sağ göğsü bıraktı,2aydır tek göğüsle idare ettik.,10gündür de sol göğsü almaz oldu,uykuluyken bile almıyor,ittiriyor.Gündüz mamaya da çok iştahlı değil.1ay önce 2dişimiz çıktı,dişlerden dolayı mı acaba bilmiyorum ama bu aylarda tekrar memeye döndürebilen anneler varsa tavsiyelere ihtiyacım var🤲