gokaybulutbey 6 10 günlük oğlumda iltihap varmış doktor antibiyotik yazdı süte meyve suyuna suya karıştırın diyo devam sütüne kattım icmedi ve tadı gerçekten çok kötü başka ne yapabilirim
Yasemin89- gokaybulutbey ben ilaçlarını hep enjektörle veriyorum. Eğer yemeğine karıştırırsam onu bi daha yemez, enjektörle daha rahat oluyor
Bebe54 gokaybulutbey Kilo alım problemi yaşadınız mı acaba? Ben de kızımda var mı diye şüpheleniyorum ama bir türlü kültür yaptırmak için idrarını alamadım siz nasıl aldınız idrarı?
gokaybulutbey Ah_neredeee_vah_neredeee ama üzerinde öyle yaziyo v gerçekten tadı iğrenç enjetorle daha kotu olmaz mı
gokaybulutbey Bebe54 gece 2 bucuktan sabah ona kadar acilde bekledik bı poşet gibi bi şey var onu takıp bekledim
Elzmvld Bebe54 O posetten verdiler banada bekledim yarim saat yapmadı sonra çıkardım onu açtım altını babaannesi tuttu gözüm sürekli ordaydi verdikleri bardağı elimde hazır beklettim hemen isedigini görünce tuttum altina. O poşet varken isemiyolar maalesef
Zaaf Bebe54 İstanbul üniversitesinin bir bezi var idrar yolu enfeksiyonu varsa bezin rengi değişiyor hatta %99 doğru diyorlar