Sarikedim Hanımlar evimin dusakabininde eski kiracıdan kalma kireç ve su damlası lekeleri var ne yaptıysam çıkaramadım. Şunu yaptım cillop gibi oldu dediğiniz temizlik tüyolarınıza talibim🤦♀️🤔😊
buselidunya Sarikedim bi kaba bulaşık deterjanı ve beyaz sirke koyup karıştırdım güzeeeelce bi sildim biraz beklettim ve yıkadım miss gibi oldu🥲
Deletedmom896 Sarikedim Spreyli bir şişeye dök porçözü beklet yıka akabinde asperox sık bekle süngerin yeşil kısmı ile sil duşakabini yıka kurula
agacsizkoala Sarikedim neler neler denedim olmadı, CIF banyo sprey var sıktım beklettim yıkadım, bi gün sonra bi tur daha sıktım beklettim yıkadım cillop gibi oldu
Rules Sarikedim asperox dene birde bimlerde ucuz bulaşık makinesi parlatıcıları var onlardan dök azıcık beklet anında çıkarır
Sarikedim buselidunya Deletedmom896 agacsizkoala Hangisini denemekle başlasam acaba 😃 en az kimyasallı olanla başlayıp zehirlemeden bu işi çözmeliyim 🤗
pilavustutavuk Deletedmom896 yaa okurken cok uzun is gibi geldi 🙈 Bulaşık deterjanı ile sirkeyi karıştırıp sıkınca durulamaya bile gerek yokmuş
Sarikedim 19072021 aa ciddi misiniz hiç duymamıştım bunu sonra durulayacak miyim yoksa sungerleyecek miyim
Sarikedim buselidunya çok sık görüyorum bunu ama kullanmadım hiç çok öneren var deneyeceğim mutlaka 💕
anakraliceee @Sarikedim canim her duştan sonra yapıyorum pril döküyorum köpurtup camları siliyorum sonra suyla akıtıyorum pırıl pırıl başka bisrye gerek yok
Sarikedim anakraliceee her duştan sonra temizlemek ve kurulamak lazım işte yoksa böyle yerleşiyor lekeler sonra çıkar çıkarabilirsen🤦♀️
Bgmbgmbgm Sarikedim selsil marka macun gibi bişey var ya onunla da temizliyorlar duşakabini çıkıyor o minik kireç lekeleri.. denemedim ama biyerde videosunu izledim.