Merhaba anneler, Kızımın geçmek bilmeyen egzaması için gerek açtığım postlardan, gerek yaptığım yorumlardan birilerinize denk gelmiştir. Bu egzama belasından 7aydır çekiyordum en ufak bi düzelme beklerken gitgide yayıldı aldığım kremlerin haddi hesabı yok ama sonuç hep hüsran 🤦♀️ Artık kafaya takmaktan beynim yoruldu ve instagramda karşılaştığım lokmanaktar_snmbrc yu görene kadar 😇 profiline bakınca ne demek istediğimi anlarsınız zaten. Hemen yazıp bilgi aldım, ve sipariş ettim her ne kadar tereddütlü olsamda denemeye deger dedim. Ve bugun 2. Gün kızımın kızarıklığı ve kaşıntısı yok denilecek kadar azaldı. 4set halinde alıyorsunuz. Fiyat olarak biraz pahalı ama verdiğim her kuruş sonuna kadar helal olsun. Bence sizde yazıp bi bilgi alın içinize sinerse sipariş verirsiniz 🤗