mysonaname hemşirelik koşullarını bilmiyorum ama öğretmenlik eskisi gibi değil . Öğlene kadar , ya da öğlen başlayan şekilde değil . Genelde 08:30-15:00 arası ders . Yok etkinlik , yok sosyal kulüp , yok toplantı ya da rehberlik derken çoğu zaman 17:00 buluyor . Bebeğim 8 aylık . Anneanne ve babaanne bakacak şanslı kesimdenim . Ama kreşe veren arkadaşlar hep 17:00-18:00 gibi çıkış saatini ayarlıyorlardı