Adaduygu Merhaba anneler, 2 gun once covid temaslisiyla bilmeden esim isyerinde konusmus bugunde onlar test vermislee pozitif. 2 gun oldu bizde herhangi birsey yok sizce belirti verirmiydi yoksa henuz erkenmi 4 aylik kizim var.
Kizimmmmm Adaduygu 3 gün mayalanma süreci varmış. Ablamlar temasliydi. 3. Gün belirtileri başladı. Test verdiler. Onlar da pozitif çıktı.
Adaduygu bireylul temasli oluyorum degil mi en iyisi 15 gun karantinaya girmek hastalanmayalimda karantinaya gireriz
Adaduygu GoGirl insallah gecmemistir ne yapcagimida sasirdim bi belirti uok allaha sukur ama gectimi gecmedimi hastaneye gtsek test versek onun icinde mi erken hic anlamadim bu isten bisey
Efekusunannesi Adaduygu Ne olur ne olmaz hastaneye gidin temaslı olduğunuzu söyleyın test yapıyolar belki semptomsuz geçiriyosunz baskasına da geçmesin böyle böyle çoğalıyo hastalık inş geçmemiştir.
Adaduygu Efekusunannesi aaa semptomsuzda mi oluyo tamam o zaman muhakkak giderim ben cevreme kiziyodum dikatsiz diye aynisini kendim yapmayim
2papatya Adaduygu annem temizlik hastası elinden gelse çamaşır suyuyla yıkanacaktı kadın 2 kere kovid oldu 🤷🏻♀️
Adaduygu Kizimmmmm yarin 3. Gun pazartesi gunu gidip test veririm umuyorum yarin bi belirti vermez korkuyorum duydugumdan beri
Adaduygu 2papatya ya cok gecmis olsun umarim heoimizde herkestwn uzak durur biter su bela yoksa psikoloji falan kalmayacak
pamuk_sekerim2022 Adaduygu ben geçen yıl oldum bi ay sonra hamile kaldım…geçenlerde eşim rahatsızlandı testi pozitif çıktı 3 4 sonrada ben çok rahatsızlandım emzirenlere ilaç vermiyorlar dedi eltim hemşire bu arada…test yaptırsan bile bişey yapmıyorlar boşuna hastane ortamına girme dedi…ama çok ağır geçirdim geçen yıla nazaran…maske taktım ellerimi yıkadım kızımı öyle emzirdim…Bu arada kızım 4.5 aylıktı
Sevinc24 pamuk_sekerim2022 aşı olmuşmuydunuz ben çok hafif geçirdim mayısta hamileydim şimdi çok korkuyorum acaba ağır mı olur ikinciye olursam diye kızım ilkokul 1 e başlayacak çocuklar nasıl koruyacak kendini bilmiyorum
Gmzrl Bugün bir yaşındaki oğlumun testi pozitif çıktı. Ve temas ettiğimiz sürenin 9. Günündeyiz. Belirtisi de bugün başlamıştı. Demem o ki 14. Güne kadar dikkat edin🙏
pamuk_sekerim2022 Gmzrl bizim çocuklardada 10 gün sonra ortaya çıkmıştı…şuanki Delta olduğu için bulaşırlığı ve ilerleyişi daha farklı oyüzden pozitif olan kişinin karantina süresi 20 güne çıktı…
pamuk_sekerim2022 Ama bukadar panik olmayın bol bol vitamin almaya çalışın sebze meyve yiyin bol su için…en önemliside moral tabi…ama inşaallah olmazsınız eşiniz uzak dursun kendini izole etsin…
Gmzrl pamuk_sekerim2022 bizimki çok şükür delta değilmiş. 14 gün verdiler ama ben bu süreyi uzatabildiğim kadar uzatacağım. Etraf çok kötü bir hal almaya başladı. 😔
Adaduygu Hepinize cok tesekkur ediyorum en azindan yasanmisliklarla daha iyi anlamis oldum belli bi gunude yok 15 20 gun insallah sikintisiz sorunsuz olmamisizdir ben yine dikkat ederim cok saolun
family4 Adaduygu umarım gecmez fakat 10 gun sonunda belirti oluyor ben 2. çocuğuma hamileyim evden dışarıda çıkmıyorum ama nasıl yakalandiysam oldu eşim ilgilendi evde 10 gun sonra oda hastalandı 1 aydır karantinadaydik şükür bitti ilk aşılarımızda olmuştuk şükür ki hafif geçirdik allah şimdiden şifanızı versin he bi tavsiyem daha var suyunuda limon sıkın ve meyve tüketim bol bol direnç sağlıyor