Aslında bunun sorun olduğunu düşünmemiştim ayına göre ama okuduğum birkaç yazı ile huzursuz oldum fikir almak istedim . Kızım 8 aylık çok yakınına girince pek göz teması kurmuyor anlık bakıp kafasını çeviriyor bazen burnuma burnuna değdirip kafamı sallıyorum gözüne bakıp oda aynısını yapıyor o an bakıyor yada ısrarla yüzünü kendimize çevirsekte o kafasını başka tarafa çeviriyor ama biraz daha uzak mesafeden seslenince bakıyor göz teması kuruyor gülüyor tepki veriyor adını tanıyor . Acaba bir sorun var mı doktora götürmeli miyim götürsem de hangi birime götürmek gerekir çocuk doktoru kontrollerde bu konuyla ilgili bir şey söylemedi hiç. Sizin bebekler ne durumda bu konuda acaba