Damlardd millete bakarsan psikolojin bozulur bakmicaksin o yuzden. Herkes kendi cocugunu nasi yetistiriyosa kural benimsiyo, baskasinin yetistirme tarzina bok atiyo bu sefer. 7 aylikken ben bebegime meyve pureleri yapardim irmikle falan. Tarhana corbasi yapardim. Blw yapmiorum, cnku ben evhamli biriyim, bebegim 8 aylikken eline sftali falan vermeye basladim. Suanda da kendim kasikla mamasini yediriyorum. Her yemekten sonra kraker, atistirmalik, biskuvi va veriyorum eline hem dislerini kullanmayi ogreniyo. Hemde oyalaniyo. Once tok oldugundan emin ol, sonra alistirmaya calis. Benim yontemim bu