Selin1905 Kızımın burnu tıkalı doktor serum tarzinda fizyolojik su verdi fakat iki gundur kullaniyorum herhangi bi rahatlama yok burun tiknakligina ne yapmalim ne almaliyim yardımcı olur musunuz burun tikanikligi yuzunden emmiyo agliyor cok uzuluyorum
Pamuuk Selin1905 oğlumda da var ılıkduş aldırıyorum burnu aksın diye bide demin burada araştırdım yarım soğan koy karanfil batır demişler şimdi onuda yaptım birde yastıklı yatırdı başı dik olsun rahat nefes alsın diye yarın doktora gideceğiz muhtemel sprey verir9 aylık
Minikbirsincap Selin1905 serum fizyolojik bi işe yaramıyor kaç defa denedim sonunda pes ettim. Sterimar okyanus suyu kullanıyorum aparatıyla gayet rahat sıkılıyorum burnuna aspiratör ile çekiyorım canım. Birde buz koklatıyorum çok faydası oluyor
Zrn35 Selin1905 ben xclear kids kullanıyordum sprey damla sıkınca içinde ne var ne yok çıkıyor sonra da çekip temizleyin serum fizyolojiyi de aralarda yapın ama sürekli temizlemeniz lazım. Geçmiş olsun