Kubramomm yarık gibi mi ? Bende de ilk zamanlar aynısı olmuştu hatta inanılmaz aciyirdu bişeyleri isirarark emziriyorum dr gittim Fito krem verdi. O çatlaklardan zamanla mikrop girebilir ilerlemesin düzenli kullan demişti. Bebekte emebilir ama tadından dolayı sütten soğuyabilir silebilirsinde ama açık durumda silmemek bebege zarar vermez dedi