Oyku-Arden Kızlarrr bebişlerinize bakmada kim yardımcı oluyor merak ettim. Benim bebeğim 3 aylık, annem bende kalıyor 4 aydır. Sizler ne durumdasınız? Merak ettim 😊
Mom0911 Oyku-Arden ilk 8 ay hep kendi annem baktı 🤗 sonra eve memlekete döndü. 8 aydan itibaren kendim bakıyorum . Eşim sabah akşam işte. Yalnızım
Deletedmom5493 Oyku-Arden yalnızım dostlarım yalnızım 🙁 şaka bir yana kimseye ihtiyacım yok bebeğime kendim bakıyorum gerçi anneciğimle ayrı ülkelerdeyiz , kayınvalidem Allah rahmet eylesin vefat etti yine de kendim bakardım sadece kuaför zamanı bırakabileceğim biri olaydı iyiydi
Oyku-Arden Mom0911 Bizim de muhtemelen 1 yaşa kadar durur annem 😊 Sonra maalesef bakıcı tutacağım. 8 aydan sonra zor geldi mi peki tek bakmak? 😊
birkizannesi_ 21 aylık kızım ve hiç kimsem yoktu eşim sabah gider akşam gelir. İlk 10 gün filan kayınvalidem yardım etti sağolsun ama kolik bi bebekle bu günlere nasıl geldim bilemiyorum 🤷♀️
Oyku-Arden birkizannesi_ Yaa bi de kolikmiş 😪 Valla helal olsun ne diyim, Allah yardım etmiş🙏🏻 Annelik çok zor.
Oyku-Arden Heyyymomyy Ya tek bakanlara gerçekten saygım büyük. Yorucu ama bi o kadar da güzel hissettirir 😊
Oyku-Arden Deletedmom5493 Allah rahmet eylesin. Kendinizi güçlü hissediyorsunuzdur ama 😊 Her zorluğun bir güzelliği de vardır.
LaraLiyamom Deletedmom5493 bende öyle derdim ilk çocuğumda 😊 ama şimdi 2 çocuklu hayat zor yardım edebilecek herkese kapım açık 😁
Mom0911 Oyku-Arden yok canım pek sayılmaz. Bebeğim ağlak değildi o yüzden zor olmadı hem büyümüştü artık 😘
GoGirl Oyku-Arden ilk oglumda 25 gun kalfilar ikinci oglumda 2 gun ondan sonrasi hep bendeydi isten gelince esim de yardim eder.
Tgbkzn Oğlum doğdu annem 1 hafta kaldı yanımda sonra ben evine gönderdim onu çünkü kendim bişileri öğrenmek zorundaydım çok zorlandığım zaman annemi çağırıyorum yada kayınvalideme bırakıyorum 3-4 saatliğine hep kendim ilgileniyorum genel olarak :)
Oyku-Arden Tgbkzn 1 hafta çok kısa bi süre bence. En azından 40 çıkana kadar destek alsaydınız bence. Çok zorlanmak da insanı yıpratır.
JackDaniels Oyku-Arden İlk 1 hafta annem vardı. Sonra hep eşcaaazımla ben baktık, bakıyoruz 6.5 aylık bebitom😍
Aysenes Oyku-Arden kimse kendim bakıyorum.☺️ 40ı cıkana kadar annem vardı birde prematüre doğmuştu. 40ından sonra hep kendim baktım.
bebekhikayesi_1 Oyku-Arden ilk 5gün annem yanımda kaldı sonra hep yalnız…🥺 Eşim var sağolsun ama çalışıyor o da.. WCde, banyoda bi de çok fazla uykum varsa 20dk-yarım saat bakar sağolsun🙄 8aylık oldu püffff..
birkizannesi_ Oyku-Arden Allah razı olsun evet çok zor günlerdi ama Rabbim güç kuvvet veriyor elhamdulillah 🌸
Defnosumveben Benim annem doğumdan 1 hafta önce vefat etti kayınvalidem hiç oralı değildi yaşlıyım dedi gelmedi kendim baktım 27 aylık oldu şükür ama yalnızlık çok zor
AtaVeAnnesii Defnosumveben Yaaaaaaa basiniz sagolsun Allahm ne zor seyler yasamissinizdir🥺 Mekani cennet olsun annemizin insallah🙏
Oyku-Arden Defnosumveben Yaaa çok üzüldüm 🥺 Başınız sağolsun. Bu kayınvalideler niye böyle ya? Hele ki öyle bir durumda… sonra da torunum diye severler.
ipegin_annesi Oyku-Arden Yani 20 gün annem bizde kaldi sonra gitti 40 ım çıktı annemlere geldi sonra 2 aylık filan olunca kayınvalidem yardım etmeye başladı günde bi kaç saat 3 aylık olunca alıp kendi bakıyor evinde emzirme saati gelince getiriyo bana öyle yani ama annemin bakması gibi olmuyo iki de bir aşağı iniyorum ne yaptı diye .
Oyku-Arden ipegin_annesi Evet insanın kendi annesi gibi olmaz kesinlikle. Benim kayınvalidem istese de vermem mesela, çünkü beceremiyor.