Lavinia07 Emmek istemiyor emerse de çok kısa sürüyo çok da çabuk zayıfladı aç kalıyor , uyumasını üç bahsetmiyorum gözler kıpkırmızı uyumyo. Memleketteyiz kalabalık gördü ondan mı böyle atak mı bu ne ?🥲
Morfrenk Lavinia07 4. Ay atağı, geçicek inşallah ısrarcı olup tiksindirmeyin, inatlaşmayın da kendinizi yıpratmayın
Eymeninannesi21 Lavinia07 atak dönemi tabi kalabalıkta etkiliyor olabilir 1 aydır bende aynılarını yaşadım her geçen gün farklı bir şey çıkıyor
Vuslat23 Aynıyız sadece emzırıyorum arada mınık tattırmalarım var versem yıyecek gıbıde yanı bazen doymadıgınıda dusunuyom , ataktan kısa ve mızmız emiyo zaten ortam vırus dolu aylık kontrolune bıle gıtmek ıstemezken zayıflar kotu olursa dıyede korkuyom
Pare66 Atak haftasi hesaplama raporuna göre bisim atak ayımız bugün itibariyle bitti bakalim gece rahat uyuyacak mi , gerçekten zor bir aydi
Pare66 Lavinia07 atak ayı geçti fakat gece cok sık uyanıyor 1 2 saatte bazense ağlayarak uyanıyor gerçekten çok zormuş