Zeynaa1 1.delta varyantı dahami ağır oluyor aşili olanlar nasıl geçirdi acaba ilaç kullandınız mı? Koronali şekilde doğum yapanlar hastaneden ne zman çıktiniz?
cileklibiskuvi Normal covid geçiriyorum yeni doğum yaptım iki gün önce yakalandım çok ağır geçiriyorum maalesef annem delta oldu o şu an iyi ama ben anlayamadım
Zeynaa1 cileklibiskuvi geçmiş olsun benimde yengem korona doğum yaptı doğum yapmadn öncede hastanede yatıyordu koronadan dolayı bugün doğum yaptı bebek yanında ama ne zman çıkarlar merak ettim