Ikrazumra19 2 hafta once cekildi.yari gomuluydu ama doktor kesmeden aldi.yemin ederim ignesi cekmesi iki dk sürdü.zaten uyusturdugu icin fazlasiyla,asla anlaşılmıyor.ben de oyle oldu en azından.apse yapti ve dis etim bogazim yaraydi resmen benim de.geceleri uyuyamiyordum.5 gunde 17 agri kesici almistim o derece dayanilmazdi.sukur suan cok iyiyim.canini seven gitsin sorun yokken aldirsin😭