Merhaba sevgili anneler,
9 aylik ikizlerim var.ikisinde de kuru bir sekilde oksurme vardi.doktora gittik doktor cigerlerini dinledi ve muhtemeen alerjik olabilir dedi zyrtec alerjik damla verdi.fakat 2 gun sonra kuru olan oksuruk balgama cevirdi.ve bir tanesi oksururken bogazina balgam geldiginde direk kusuyor.😔doktor damlayi 7 gun kullanmamizi ve sikayet devam ederse tekrar ona gorunmemizi istedi.Simdi bende siz tecrubeli annelere sormak isterim
boyle bir durum
yasayaniniz var mi ve ne onerirsiniz..?Bir de saniyorum havalarin sicak olmasi ve bebeklerin cok sık terlemesi ilede alakali olabilecegini dusunuyorum bu oksurugun cunku bu havada üşütmuş olamazlar heralde 🙄