AzraSare Ertugrul1022 ilk Doğumumda bebeğim 39 günlükken oldum ve düzenli devam etti . Şimdi ikinci bebeğim de 42. Günde oldum ve bir ay sonra tekrar oldum umarım Bunda da düzenli devam eder . İkisi de sezeryan
Zeyzey2019 NekwaSultan peki kilo aldırdı mı ben 2.5 ay oldu doğum yapalı bir kez leke şeklinde oldu doğum sonrası tüm kiloları vermiştim adet olamadım diye göbek çıktı sizde de aynı sorun oldu mu?
MayneymisAltintop NekwaSultan peki aylar sonra ilk kez olduğunuzda çok şiddetli/ ağrılı oldu mu? Yoksa normal adetiniz gibi miydi?
Purple Ertugrul1022 bn 40 gunu giitim iste soyledim 1 hfta olmuyo 1 gun kanama oluyo boyle araliklar dye iste duzenli adet bekleme 6 ay dedi emzirdgin surece duzenli olmz dedi
green Canım emzirmek ile adetin bağlantısı yok ben emziriyorum 2kez oldum bir doktora danış bakalım bir problem olduğunu düşünmüyorum
Ertugrul1022 green bakalım bir ramazan geçsin haziranda görünmeyi düşünyorm insanda korkuyor acaba hamile mi kaldm her ay dye
NekwaSultan Ertugrul1022 cok sikintidaysan kadin doguma git söktürücü verebilir. Ben cok sıkıntı yaşamadım ama adet olunca göbeğim de baya indi iyi oldu
Zeyzey2019 Ertugrul1022 adet olmuyorsan hamile kalma ihtimalin çok düşük oluyormuş ( ama yine de kalma ihtimalimiz var 😩)
Ertugrul1022 NekwaSultan bakalm vücut şiş oluyor yani tek sıkıntm o ramazandan sonra görünürm hem normal kontrolümü olurum
NekwaSultan Purple kilo verdiysen evet ama herkeste sporsuz gitmiyor yogurt kurlerinden tavsiye ediyorum