Arkadaşlar kızım 4 ay 9 günlük ilk üç ay kilo alımı iyiydi 4. Ayda idrar yolu enfeksiyonu geçirdi 4. Ay muayenesinde 250 gram almıştı doktor az dedi haftaya bir daha bakalım dedi dün gittik kilo almamış üzerine 20 gram da vermiş. Doktor takviye mama verelim dedi. Aptamil, hipp combiotic, sma, humana, evolvia mamalarını denedik hiçbirini kabul etmedi yemedi kustu. Aptamil hariç diğerleri de alerji yaptı ben ne yapacağım neyle besleyeceğim kızımı fikir verin lütfen