Sevgili anneler iyi akşamlar hepinize 3.5 aylık oğlum var dokdor kontrolüne gittik ve bıngıldak çok erken kapandığı için Ameliyat acil dediler 😔😭 üç hasdaneye gittim özellere devlete gittim ameliyat ve cuma günü görüştüm ameliyat diyor olmassa riskliymiş çok pazartesi her şey tam belli olcak lütfen dualarınızı eksik etmeyin çünkü benim bebeğim daha çok küçük 🙏 lütfen anneler zamanında gidin kontrollere ben gitmedim ve bu durumdayız 😔