Çok geçmiş olsun ben de hamileyken geçirdim çok ağırdı, c vitamini suya atılanlardan içtim, bol su içtim. Ballı karabiberli limonlu ve tarçını kaynar suya koyup karıştırıp içtim. Çok iyi geliyordu o karışım. Bol meyve yedim. Tarhana çorbası iyi geliyordu. Bunlar size de çok iyi gelecek mutlaka bunları yapın öneririm