Oguz21 sanırım 1 aylık kontrolüne gidiceksiniz orada söylersiniz size gaz damlası verir, bebeğin bağırsaklarının küçük olması dolayısıyla gelişmemesi, henüz tembel olması. Yani hepsi bebek oluşundan dolayı 😅 sizde gazlı yiyecekleri yerken içine kimyon atın, emziriyorsanız eğer