Eymeninannesi21 bizde baştan beri lansinoh vardı ben emziriyorum diye hiç biberon vermedim 5 buçuk ayına kadar sonra bir türlü tutmadı öğürdü istemedi bir yerde okumuştum biberonu ilk damağına değdirin verirken o şekilde alıyor yazmışlardı bende öle yaptım su vardı biberonda birazcık içti sonra alıştı çok şükür 🤗