Yigithamzamom ben kg olarak iyi buldum bebeğinizi kendimde hayat boyu zayıftım halende öyle lise bitti 36 kg üniversite bitti 40 kg ile 18 yıl önce ve 28 yaşımda 43 olabildim sonra ise 30 de 45 kg ve 32 yaşımda 40 oldum yine mama ile üç ay takviye aldım sonraki yıl bir ay daha yatalak hasta maması ile ve çok yerim her zaman 45 oldum o kilo ile 38 de evlendim 44.5 hamile kalıp 34. Haftada 54 ile Doğuma gittim Doğumdan eve 50 Kg geldim 15 gün sonra 47 oldum şimdi 44 üm yine bebeğim 11 aylık ve çok şükür sağlıklıyım bir kız arkadaş gördüm eski iş yerimden bir kaç yıldır görmemiştim dedim 15 gün önce Doğum yaptım dedi ne zaman inanmadı 47 kg olunca ben yani kimi böyledir ama senin bebeğin kilosu iyi dert etme çevik gibi olur yeğenim 5 kg doğdu dört yaşında 13 kg