Atak döneminde değilse bence uykuya geçiş tavsiyesinden çok neden uykuya geçemediğini bulmaya çalışın. Alerji,gaz,ağrı, hastalık vs mutlaka bir sıkıntısı vardır yavrunun yoksa bebekler bizlerden daha sistemli kendi düzenleri zaten var biz onların sıkıntılarını anlayamıyoruz maalesef. Bizim de böyleydi gaz dediler, kolik dediler, alerjisi olduğunu öğrendik. Diyete başlayınca düzeldi hatta kendi kendine dalabiliyormuş bebeğimiz meğer alerjiden dolayı ağrısı varmış yavrumun :( Anlamak zor ama bence iyice gözlemleyin bebeğinizi🌸