Siracin_annesii Bebeğim emmiyor sağıp veriyordum fakat makinemin çekim gücünden memnun değildim makine arayışına girene kadar da sütüm çok azaldı 🥺 tavsiye edeceğiniz bi göğüs pompası var mı hanımlar 😩
askanne10 Siracin_annesii benimki de emmesi sağdık ama bitti bir ay veremedim tavsiyem hastane tipi olanlar varmış kiralama onsan alabilirsen en iyisi dediler birde eds yöntemi varmış ama denemedim
Milena11 Siracin_annesii mamajoo alma lansinoh yine daha iyi sağma şeklin önemli her gün istisnasız bebek emzirir gibi 3 saatte 1 15 dk sağım yapman gerek. Tekli alırsan 30 dk sürer çiftli alırsan 15 dk da biter ama çiftlide de bakımın düşme ihtimali oluyor. Bende mamajoo çiftli var ama vakum düştüğü için tekli kullanıyorum 🤷♀️
Prensesim-1902 Siracin_annesii merhaba benim kullandığım göğüs pompası çok iyi ve ister satın alabiliyorsun istersen de kiralayabiliyorsun hem hız ayarlama düğmesi de var ve hiç acı çekmeden rahatça sağabilirsin linkini paylaşıyorum detaylı şekilde inceleyebilirsin ben çok memnun kaldım http://www.spectraturkey.com/tr/shop/spectra-dew-350-sut-pompasi-anne-sutu-pompasi-kiralama-
Siracin_annesii BBBuse tekli mi çiftli mi peki yorumlarda çoğu memnun ama çekiminin iyi olmadığını söyleyen de olmuş. Sütüm bitmek üzere olduğu için arttırması gerekiyor
BBBuse Siracin_annesii makinalar sutu artirmiyor ki emme artiriyor bebekler de emmeyince sadece sagimlabir yere kadar oluyor . tekli benim. Beslenmenize ve içtiğiniz su miktarına dikkat edin emzirirken gibi saat aralığında sagmak gerekiyor bir de aksatincada olmuyor . Hastane tipi makinalar varmış kiralaniyormus onların cekiminin cok iyi olduğunu duydum ama her ilde yok sanırım
Noname21 Siracin_annesii lansinph elektrikli ve Manuel kullandım ben. Ama yine ihtiyacım olsa hastane tipi kiralardim
BBBuse Siracin_annesii bitmiyor ama azalıyor dogdugundan beri düzenli sagiyorum 120 140 çıkan sut suan bir yemek kaşığı cikiyor :( 3ay 11 gunluk suan.. herkesin yapısı da farklı tabi bunu da göz önünde bulundurmak gerek ama hiçbir şey emmeye benzemiyor :/