Gündüz çok aydınlık ve seste yatırdım, gece daha sessiz karanlık ortamda yatırdım gece gündüzü öyle ayırt etmeye başladı. Banyo yaptırıp iyice besledim doyduğundan emin olup aynı saatlerde hemen uyutmaya özen gösterdim. Mesela 12 de yatırdınız 2 de uyanacak bebeğiniz, beslenme için ben onun uyanma saatine yakın mamasını hazırladım ve uykusu açılmadan o uyanmadan içirdim gazını çıkarıp uykuya devam etti. Bir hafta on güne 2 saatte bir acıkması 2.5-3 saate çıkıyor çünkü uyku arası yediği için uykudan sayıyor o süreyi beyni alışıyor. Bizim şuan 4 saati bulduğu oluyor deliksiz uykusu yemek bölmüyor. Kısacası ilk alışma için mantık şu o uyanmadan uyku arası yedirin uykuyu açmadan devam etsin yemek için uyanması 2 ye falan düşecek gece.