Hlyamhmt3512 İyi akşamlar hamileyken saç boyama yapan varmı ve bu durumdan zarar gören.?boyamayı onerirmisiniz.
Firdevs167 Hlyamhmt3512 ben hamileyken ilk hafta ve son hafta Bile saçlarımı boyattım hemde platin sarı diplerim çok oriyel açıcı gördü birde kaynaklarım var düşünün hiç ihmal etmedim yani kuaförümü ☺️2 hafta da bir kuaföre gidiyordum kuaförüm burda doğuracaksın artık diyordu valla
pamuk-prensesim Hlyamhmt3512 ben doğumuma 2 yada 3 hafta vardı kestirdim boyattım bişiy olmadı doktoruma da sormuştum yaptır bişiy olmaz korkma demişti zaten doğumdan sonra uzun süre kuaföre gidebileceğini mi sanıyorsun demişti aynen de öyle oldu nerdeyse 4 aylık olana kadar kuaföre gidemedim 😊
Hlyamhmt3512 Eski laflara alışmış iz öyle çok korkuyoruz ki bakimimizi bile yaptirmiycaklar bize 😂yok saçını kestirme hamileyken yok boyatma yok o ortamda durma .