Yesimmmt 2 bucuk aylık bebeğim var 2 haftaya yakın canımdan bezdiriyor onu emrirken hwm kendini hem beni ter içinde bırakıyor 50 kez ağzına veriyom iki cekiyor hemen bırakıyor 😞 sebebi nedeni ne bilmiyorum ama vallahi bir emzirmede 1bucuk saatim alıyor
Asleres Yesimmmt o dönemde bizde aynıydık bende zorladım ama en sonunda pes ettim dedim acıkınca mecbur içiçek tabi saat kontrolü yaptım 3 saatin sonunda kendim beş deniyordum yine aynı yaparsa biraz bekliyordum
Rayaas Yesimmmt Meme reddi yaşıyorsunuz malesef. Bu durum genelde 2 veya 3.cu aylarda olur. Cok sabır gerektiren bi mesele. Uykuluyken vermeye çalışın alisacaktir. Sabırlı olmaniz gerekiyor siz ısrarla verdikce alisacaktir inşallah ☺️🤲Allah yardımcınız olsun
Yesimmmt Rayaas yemin ederim sinirleniyorum 😆 bende eşime ptlıyom eşimde diyor niye bağırıyon bana mecbur birinden sinirimş cıkarcam
Rayaas Yesimmmt Hahah 😅 Yazık yapmayin onada 😅 Aslında cok olağan bir süreç herkesin basina geliyor. Benimde geldi sabırla dediğim gibi. Ne kadar sakin ve huzurlu olursanız sizin icin herşey daha da kolay olacaktır. Herkese olabiliyormuş rahatlığı olsun üzerinizde ☺️
Asleres Yesimmmt alıştı tabi atak haftasında olduğu için öyle yapıyor olabilir geçici bir durum merak etmeyin 😌 ama o almadığı zaman zorlayınca daha da inat yapıp almıyordu mesela oğlum