Kızım daha bugün 40 gunluk oldu.Tek basima bakıyorum.Esim akşam geliyo ama öyle arada ilgileniyo.ilk zamanlar annemler sallamaya alıştırdı şuan sallanmadan uyumuyo bende ayakta sallamıyorum beşikte sallıyorum emzikte vermemiştim hiç almıyordu.Bugun vereyim dedim aldı ama benim vicdanım rahat değil nedense emzik vererek yanlış mi yaptım niye böyle hissediyorum beni emmez diye de korkuyorum