asell03 Doğum yapalı 3 ay 25 gün oldu dikiş yerimde sancı giriyor sanah hafif ti akşama doğru şiddetli sancı giriyor aklımı başımdan alıyo varmı başına gelen böyle bir şey ayağımı hiç üşütmem üstümü de açmam hatta bazı geceler ince battaniye alırım
Tazeanne3434 asell03 ben çok yorulduğum yada ağır bi iş yaptığım zaman iğne batıyor gibi ağrı giriyor dinlenince geçiyor 5 ay oldu doğum yapalı
Mom345 asell03 dikişler iyileşiyor kramp gibi girer sanki bişey kopuyor muş gibi içerde sızlatır derinden sonra geçiyor benimki bu şekilde oluyor du
asell03 ikraninannesiii gittim doktor içerde hafif bir kanama görmüştü ama o kendinden geçer demişti telaş etme demişti
Deletedmom_72 asell03 Ben kendimi yorunca sızlıo dikişim bazen.Çok agrı olunca bi doktora görünün isterseniz geçmiş olsun
kerimannesi asell03 normal bnde de oldu spinal oldum 7 ay olcak bi ussuttum aman igne yaptiklari yerin agrisindan duramadim oldum resmen
Smnl asell03 galiba 1. Yılda falan geçti sağ tarafta hep bi sızı olurdu ya da pıt pıt atma yapardı. Sizin yazınızı okuyunca hatırladım bayağıdır yok. Geçmiş olsun 💐
Nuraky Bende eğilip kalkınca oluyordu oğlum bazen dikis yerime bastırıyor ayağı ile acıyor ( 7 aylık)