Karakiz Ebrutoprk cnm kimyon cayini siz 8cseniz bebege gecer emiyosa mana veriyosan kucuk cay kasigiyla gunde 3 sefer verebilirsin
Ugggg Ebrutoprk damlalar 15 günlük olduktan sonra veriliyomus şöyle yap bence bı su bardağı demle ikincay kaşığı bebeğe ver kalanını sen iç sütünden geçer ama günde bir kere ver ama bı çay kaşığı verirsen sabah akşam bir çay kaşığı ver
Zeyzey2019 Ebrutoprk bir ayı geçmişse rezene ver günde iki veya üç kez üç dört çay kaşığı hem gazını ,kakasını yaptırıyor hem de rahat uyutuyor kimyondan daha iyi geldi bize sen de iç bir iki bardak günde sütün artar hem bebeğine de faydası olur
Zeyzey2019 Aslii123 hayır canım fazla vermiceksin zaten ben de içiyorum kızıma da içiriyorum inan şurup damla hiç bir şey fayda etmedi rezene den başka
Aslii123 Zeyzey2019 hadiya çok aşırı gazlı bir çay kaşığı yedireyim ozaman 42 gunluk bebegim olur demi
Zeyzey2019 Ebrutoprk ben aktardan aldım arap ülkesindeyim bir şeker kaşığı rezeneye yarım su bardağı kaynar su ekleyip dinlendiriyorum sonra 4 veya 5 çay kaşığı içiriyorum günde 3 kez
Zeyzey2019 Aslii123 iki üç kaşık içir her seferinde ben çok faydasını gördüm kızımda hala da kullanıyorum şurup nadiren veriyorum demlemeyi unutmuşsam