Merhaba tatlı anneler. 48 günlük bir bebeğim var. Kendisi memeden ayrılmadığı için sütüm maalesef birikmiyor. Akşama doğru sütümde azalma oluyor. Bu durumda mama veriyorum bebeğime. 60 CC veriyorum bittiğinde hala ağlıyor oluyor 20 CC daha veriyorum daha fazlasını versem daha içecek. Doyup doymadığını maalesef anlayamıyorum bebeğimin. İlk çocuğum tecrübesizim. 😔 Bez sayısı yeterli,kilo alımı yeterli. Doktorumuz mama vermeme gerek olmadığını söyledi ama sütüm azaldığında kıyamet kopuyor. Mamayı kaç CC vermeliyim? Sizlerde durumlar ne? Gündüz bebişlerinizi nasıl oyalıyorsunuz? Bizimki koyduğumuz yerde asla durmuyor maalesef hep bir mızmızlanma hali. 😔