Arss17 hem çok seviyorum hem de tup bebekle hamile kaldım yıllarca uğraştık dönmediğimiz para kalmadı…. sukur kizim dogdu bugun 40 i çıktı ben çocuğum olsun diye isimi gücümü biraktim…. herseyimi erteledim birsuru operasyon vs gecirdim…. hamdolsun Allah im verdi şimdi bir tane daha kendiliğinden olursa ne mutlu bana Allah im isteyen herkese versin