Kardis rota virusunu engellemek icin yapilan saglik bakanliginin onerdigi fakat devletin karsilamadigi bir asi. Ben kendimce her bebegin ozellikle bu donemde yaptirmasi gerektigini dusunuyorum. 3. Ve 5. Ayda agizdan verilen bir asi. Ucretli ne yazikki 😢 ben yaptırdim zaten doktorumda keisn yaptirmamizi istedi