merveyyoruuk Kızlar kızımın doğum gününe 1 ay var. Organizasyon fiyatlarına baktım 1500₺ en uygunu. Mekanlar 500-1000 🤦🏻♀️ Araftayım resmen yapsam mı gerek var mı yoksa evde bir kutlama mı yapayım ne yapacaağuuumm 🤦🏻♀️
2bebelianne__ merveyyoruuk 1 hafta sonra benimde kızım 1 yaşına giriyor💜 bende evde hazırlık yapıp güzel bir masa hazırlayıp herkesi çağırmayı düşünüyordum vazgeçtim organizasyonlar dediğiniz gibi cok pahalı eşim o gün işe gitmiycek tüm gün kızımla vakit geçireceğiz kızımın pastasını da alıp bir restorantta kutlamayı düşünüyoruz oyun parkı da olan 🥰 3 ümüz kutlayacağız o yüzden
gizemhifanur merveyyoruuk ben balon filan aldım bütün organizasyon malzemeleri aldim pasta dahil 300e mâl ettim evde kutladık 30 kişilikti 🙂
SedaMeyra Ben cok gereksi buluyorum bu trz seyleri bir pasta evde uc bes kişiyle dogum gunu yapilabilir. Okadsr parayi kizimin adina daha hayirli bir seye verirdim.
merveyyoruuk 2bebelianne__ Ay evet çok mantıklı bende böyle birşeyler düşünmeliyim galiba 😻 Şimdiden nice mutlu yılları olsun prensesin ♥️
gizemhifanur merveyyoruuk https://resimyukle.io/r/wLiRnZi66m https://resimyukle.io/r/cSa6aO1tvo Trendyoldan aldim.hepsini
merveyyoruuk gizemhifanur çok güzel olmuş ♥️ Ben biraz daha farklı tarzda arıyorum araştırmam gerekecek sanırım😻 Teşekkür ederim 🥳
Barlasb10 Bizim de Eylül sonu kendim aldım evde bahçede kutlayacağım eksiklerim kaldı ama yaklaşık 300 lira tutacak malzemeler pasta da 270 sanırım ama emin olamadım biraz fazla gibi geldi 🤷🏼♀️ 15 aile olacak şekilde düşündük bakalım 🙏🏻
merveyyoruuk Barlasb10 Bahçemiz olsa ayarlarım organizasyonu ama mekanla pahalıya patlıyor 300-500 ile kapatsam şükredicem daha sade ayarlamam gerekiyor. Şimdi herşey pahalı kuzum emin ol o fiyatlar yine iyi anca yani daha düşüğü olmaz sanmıyorum😇
Barlasb10 merveyyoruuk ben şeker hamurlu istemiyorum eşim de bayılıyor figürler falan şeker hamurlu 20 kişilik 270 dedi bi de 3 figürden sonra ücret istiyorlar 10₺ dedi galiba ona da pastaları çok güzel yaptıracağım yerin ama kararsız kaldım düşünme aşamasındayım 😁😁
Nrkzy Benim bebeğimin 2 gün önce doğumgünüydü ailemizle bir pasta kestik sonra bebeğimizi lunaparka götürdük fotoğraf çekindik birlikte atlı karıncaya bindik kucağımda trene bindik çok eğlendi hatıra kaldı bize