Kızlar bebeğimin 2 ay önce ensesinde kızarıklık vardı. Ben isilik zannetmiştim başta ama değilmiş. Doktorumun egzama olduğunu söyledi kortizonlu kreme başlamak yerine bepanthol ya da dieaderminin Egzama için olan kremini almamızı söyledi. Iki aydır ara ara kızarıp sönüyor Bir haftadır annemlerdeyim buraya gelmeden 2 gün önce kızımın Çene altında çok az vardı buraya gelince maalesef ablam yoğurt ve armut suyu tattırdı ben müdahale ettim ama çoktan tatmıştı bundan önce de eşimin babası karpuz vermisti yengesi manda yoğurdu yine ikisine de görür görmez müdahale ettim ama iki gündür kızımın boynu ,göğüs kısmı ,ensesi, omzu aşırı derecede kırmızı ve kaşındığı için kızım eliyle boynunu çekiştiriyor sürekli .Bugün doktora götürdüm buradaki en iyi çocuk doktoru götürdüğüm doktor da kızımı görür görmez ne tattırdınız diye sordu bende söylediğimde "süt alerjisine benziyor ama armut, şeftali ,karpuz gibi meyveler alerjik meyveler olduğundan Armut da yapmış da olabilir "dedi. Ben egzama olabilir mi diye sorduğumda bana “bazı doktorlar altta yatan sebebi bakmadan direkt egzamayi yapistiriyorlar alttaki nedene bakmıyorlar ” dedi bir krem ve Damla verdi ama kızımın takip defterine muayene bulgusu olarak atopik egzama yazmış benim size sorum bunu yaşayanlar süreci benimle paylaşabilir mi ? Bir de alerji egzama olarak mı geçiyor bilen yazabilir mi bunu da kızımın resmini aşağıda paylaşacağım. Bu arada ilaçları 10 gün kullanıp 10 gün sonra kendi doktorumuza danışmamızı söyledi biz bundan sonra nasıl bir yol izleyeceğiz.Artik herkesi katı bir şekilde uyardım tattirma meselesi kapandı ben 3 gün kuralıyla ek gıdaya geçiş yapicam.