Minikyavruum benim de ikizlerim yoğun bakımda kalmıştı. Maksimum 2 sağımı birleştirebilirsin o da aynı ısıda olmak koşuluyla ama tercihen 1 sağım istiyorlar. Çünkü sütün kalitesi azalıyormuş poşet açılınca. Onlar steril poşetler. Amacı zaten bir kullanımlık, içindeki süt temiz kalsın diye demişti yoğun bakım doktorumuz. Sonrasında hep tek sağım koydum poşete