Yazın güzel havalarda dışarı çıkıyoruz, doğayı keşfediyoruz…
Park, bahçe, ağaçlar, çimenler… eminim çoğumuz günde en azından 2 saatini dışarda geçiriyordur ve ne iyi geliyor bebişlere gözlemliyordur…
Peki kışın napacağız anneler? Nasıl kaliteli ve etkin zaman geçireceğiz bebişlerle?