İkizlerim mukuslu kaka yapmaya başladı birininki daha fazla uyku öncesi ağlama gözlerini ovalama başladı yanaginın bir tarafında kızarıklıklar vardı (onlar geçti şimdi) doktora götürdüm kasının resmini iadesi gosderdim normal dedi kanlı felan değilse dedi ama ben süt alerjisi olduğundan endişe ediyorum mama kullanıyoruz buradaki bazı postlarda alerjileri oldugunu okudum benim kızımda da olabilirmiki başka doktorami gosdersem.emin olamiyorum