Veratuba doktorla konuşurken resmen ağlıycaktım. Gece emmesini bırakmak istiyoum yemiyor yemiyorrr dedim. Doktor seni emiyor ya annesii ne güzel işte dedi. Sen emzirmeye devam et gelişiminde bi sıkıntı yok dedi ama 2 3 aydır sabit kiloda kaldı. Aşırı hareketlendi sütüm karsı gelmiyor karın doyasılık bile yetmiyor belliki artık. Ama gelişim doktoru 1.5 yasına kadar hâlâ bi düzene oturmazsa ozaman sorun ararız şuan için zaten hâlâ anne sütü ağırlıklı dedi. Biraz yatıştım ama hâlâ farklı seyler deniyorum