Kızlar burada bi cok post görüyorm tek tek yazmayayım diye post actım benm bebeğim erken doğdu 38 gün küvezde kaldı 2615 le taburcu oldk 10 gün önce ve bebeğim nazar değmesin diye tam sayı söyleyemiyorm ama haftafa 150 200 gram alması lazm demisti doktor ve bebepim 500 gram üzerinde aldı tam 7 günde maşallah inşallah böyle devam eder nasıl aldına gelcek olursam sadcee emzirdim ama ben cok abur cubur yiyiorm zararlı diye bıraktım ve bebeğim hastnden cıkmadan önce ebebeğe gidip emziren annelere özel cikolatalar kurabiyelrr çaylar var onlardan aldım canm abur cubur cektikce o cikolatalardan yedim (özellikle cikolatası) ve sonuc şükür bebeğim neredeyse 1 ayda alacsgı kiloyu 1 haftada aldı ve sık sık emzirdim size tavsiyem muhakkak e bebekteki o kurabiyeler icecekler ve cikolataları alın yiyin 👍🏻