Bizde 10 aylığız 3 öğün yapıyoruz şuan ama 1 öğünümüz meyve oluyor genelde yada muhallebi tarzında doktorumuz öyle söylemişti, evet ne yapıcam derdi çok büyük, benim kızım kahvaltıda bulamaç harüç asla yemiyor bi dönem işe başlamıştım 2 hafta kadar çalışmam gerekşyordu annem ve kayınvalidem sağolsunlar öyle vermişler ve düzeltemedim birde pütürlü yiyen çocuk düşünün yani. Yumurtayı aska ayrı yemiyor ki yerdi bende ev yapımı bebe bisküvisi, yumurta,ceviz,lor yada labne be keçi boynuzu özünü karıştırıp veriyorum bazen meyvede koyuyorum öyle yiyor, 3 saat sonra mama içiyor sonra öğle yemeği yani bazen öorba yapıyorum bazen pilavı çeşitlendiriyorum aemizotlu buldurlu pilavı çok seviyor mesela ☺️