Merhaba. Bebeğm 4.5 aylık. Yaklasık 1 ay önce kakası geldiğinde cok gaz cıkarıyor ayaklarını çırpıyordu. Ben de yardımcı olmak için onu kısa süreliğine klozete tuttum ve hemen kakasını yaptı! O gün bugündür asla beze kakasını yapmıyor. Çok gaz çıkarınca özellikle sabah saatlerinde lavaboya götürüyorum kakasını yapıyor. İlerde bu benim işime yarayacak bir durum mu emin olamadım. Mesela lazımlığa oturmak yerine yine benden yardım bekler mi ya da tam tersi ilerde çok faydasını görür müyüm? Emin olamıyorum. Düşünceleriniz merak ediyorum…💕