Emineg35 Oğluşum 36haftalik doğdu solunum sıkıntısı vardı sonra sarılık derken bir haftaya yakın kuvezde kaldı siringayla beslemeye çalıştım ama olmadı en son biberon verdim şu zamana kadar hep sagip verdim iki gündür gece memeyi alıyor ama onda da 2dk emip bırakıyor alistrmak istiyorum artık … Sonra tekrar ya süt ısıtıp veriyorum ya da sagip veriyorum şuan kilosu 8kilo sanırım kendim tartiyorum eksik fazlası var mı bilmem ama geçen hafta da aynıydı haftalık alması gereken kiloyu almıyor kilosu iyi onda problem yok zaten sorunu şu son bir haftadir yaşıyorum inşallah geçici bir dönemdir