Kırk günlük bebeğim var mama ile besleniyor normalde daha hiç kustuğunu görmedik iki gün önce annemler geldik annem köyde sobalı evde oturuyor geldiğimizden beri verdiğim mamayı fışkırır şekilde kusuyor acaba üşüttümü midesini yoksa fazla geleni mi çıkarıyor anlamadım annenin evi soğuk olduğu için üşütme gibi geldi böyle kusma durumlarında doktora götürülmeli mi