4 gün oldu normal dogum yapalı bi tane daha cocugum var o yüzden ev işi felan ona baktım tam dinlenemedim 2.gün dikişimin agrıdıgını oturamayınca şiştiğini anladım kurutup batıcon felan kullanıyorum bugün kendim furacin diye merhem aldım dikişlerim için kullanan var mı iyi gelir mi yada iyileşmesi için ne yapmam gerekıyor dikişim için